Obniżka! Dzika strona jedzenia Jo Robinson Powiększ

Dzika strona jedzenia Jo Robinson

Nowy

Dowiedz się jak wybierać i przygotowywać produkty żywnościowe, aby czerpać z nich jak najwięcej substancji odżywczych i odzyskać ich dawno utracony smak.

Więcej szczegółów

Kupując teraz ten produkt otrzymasz 3 punktów lojalnościowych. Twój koszyk wyniesie 3 punktów może być zamienione na jeden bon o wartości 1,50 zł.


34,00 zł

-5,00 zł

39,00 zł

Dodaj do listy życzeń

Więcej informacji

Czy wiesz, że niektóre z dzikich odmian ziemniaka mogą zawierać do dwudziestu razy więcej odżywczych składników i antyoksydantów niż te odmiany, które spożywasz na co dzień? Ludzkość od lat inwestuje w uprawę roślin przede wszystkim bogatych w cukry i tłuszcze, jako drugorzędną cechę traktując zawartość witamin, przeciwutleniaczy czy błonnika. A to właśnie te substancje odżywcze pomagają żyć w zdrowiu i budują odporność.

Jo Robinson, ceniona aktywistka żywieniowa, udowadnia, że uzbrojony w zawartą w tej książce wiedzę, możesz uzupełnić te braki w prosty sposób. Dzika strona jedzenia to zbiór rad i wskazówek dotyczących tego, jakie owoce i warzywa wybierać w sklepie lub na targu, a także jak je przygotowywać, żeby wydobyć z nich esencję witamin, mikroelementów, przeciwutleniaczy i wszystkiego tego, co dała im natura. Każdy z rozdziałów tego roślinnego kompendium poświęcony został innemu rodzajowi warzyw czy owoców - by szczegółowo przedstawić dostępne na rynku gatunki, ich wartości odżywcze oraz proste i często zaskakujące metody na ich jak najzdrowsze przyrządzenie.

To nie jest nudny spis danych żywieniowych, to książka, która będzie wyrywać cię z fotela po odkryciu każdej kolejnej wskazówki i ciekawostki. Daj się zaskoczyć! Odkryj, że: antybakteryjne właściwości czosnku można zwiększyć poprzez rozdrobnienie go 10 minut przed gotowaniem/pieczeniem, marchew gotowana w całości ma 25 procent więcej substancji redukującej ryzyko rozwoju raka, niż marchew gotowana w kawałkach, liście buraka są bogatsze w wartości odżywcze niż sam korzeń buraka, im mniejszy pomidor, tym więcej wartości odżywczych, a im bardziej czerwony, tym więcej antyoksydantów zawiera, w malinach jest więcej błonnika niż w otrębach zbóż.

Wybierz się w podróż po gatunkach roślin, poznaj ich zdrowsze odmiany, które możesz kupić wszędzie. Naucz się wybierać te gatunki, które zawierają więcej mikroelementów, pomagających cieszyć się zdrowiem przez długie lata

Wydawnictwo: Illuminatio

Rok wydania: 2014

Format: 165x240

Ilość stron: 360

Opinie

No customer comments for the moment.

Napisz opinię

Dzika strona jedzenia Jo Robinson

Dzika strona jedzenia Jo Robinson

Dowiedz się jak wybierać i przygotowywać produkty żywnościowe, aby czerpać z nich jak najwięcej substancji odżywczych i odzyskać ich dawno utracony smak.

Napisz opinię

30 Innych produktów z tej kategorii