Joga Wenus Gabi Vo Witzleben

Proste i skuteczne ćwiczenia dna miednicy

%

38,40 

Opis

Gabi Vo Witzleben instruktorka jogi, która widząc ogromne zapotrzebowanie na ćwiczenia dna miednicy przez kobiety, opracowała swój autorski trening zwany Joga Wenus.

Dno miednicy ma wielkość talerza i składa się z trzech warstw mięśni:

  • warstwa zewnętrzna leży bezpośrednio pod skórą, przypomina ósemkę i biegnie wzdłuż od kości łonowej
  • warstwa środkowa leży pod warstwą zewnętrzną, przebiega w poprzek, łączy kości kulszowe i otacza przednią część miednicy aż do kości łonowej
  • warstwa wewnętrzna największa, biegnie pomiędzy kością łonową a kością ogonową i otacza miednicę niczym skorupka

Krocze znajduje się między waginą a odbytem. To tu łączą się ze sobą wszystkie trzy warstwy mięśni dna miednicy. Czy wiesz, że tylko 20% dna miednicy to szybkie włókna mięśniowe. Są one jednak ważne dla szybkiej siły utrzymującej i sprawiają, że pozostajemy suche podczas śmiechu, kichania czy kaszlu.

Joga Wenus pomoże ci:

  • pozbyć się bólu w dolnej części brzucha
  • zwiększyć elastyczność mięśni dna miednicy
  • poprawić jakość życia intymnego
  • uniknąć obniżania narządów wewnętrznych
  • uniknąć niekontrolowanego popuszczania moczu
  • uzyskać gibką sylwetką i harmonijne ruchy.

Wydawnictwo: Vital

Format: 145×210

Ilość stron: 134

 

Opis: Księgarnia Purana

group38
Może spodoba się również…

NEWSLETTER

Subskrybuj jeśli chcesz otrzymywać informacje o promocjach